چه نرم افزار حسابداری مناسب شرکت ما است


بهترین نرم افزار حسابداری، در واقع نرم افزاری است که بتواند نیاز های شما را در حوزه تولید کالا و خدمات بر طرف کرد و بتواند مدیریت بهینه و اثر بخش شما را در کنترل و مدیریت هوشمندانه دخل و خرج، یاری دهد. ما هیچ بهترین نرم افزار حسابداری برای پوشش همه نوع فعالیت های کسب و کار نداریم و هر کسب و کاری باید قادر باشد بر اساس نیاز سنجی موثر خود و بر اساس اهداف و رفتار سازمانی تدوین شد، به دنبال استقرار یک نرم افزار کنترل فرآیند های مالی درون و برون سازمانی باشد.

شمار نرم افزار های حسابداری و حسابرسی عمومی و تخصصی با پیشرفت فناوری و استاندارد های مالی، در حال افزایش بوده و نیاز مدیران ارشد مالی به سامانه های کارا جهت رصد هوشمندانه و مستمر فعالیت های خرید و فروش محصولات و خدمات شرکت ها و سازمان ها نیز به موازات رشد اقتصاد و فناوری، روند صعودی دارد. نرم افزار مالی و حسابداری می بایست در حد اندازه و نیاز سازمان بوده و بعضا شرکت های دولتی و خصوصی نیاز به طراحی نرم افزار اختصاصی برای خود دارند که زیر سیستم های متنوع آن ها را پوشش دهد. انتخاب نادرست نرم افزار حسابداری می تواند هزینه ها را افزایش داده و منجر به اختلال در فعالیت مالی سازمان / شرکت شود.

استاندارد های حسابداری مرتب تغییر می کند و فرم ها و شیوه نامه های حسابرسی و مالیاتی و ارزش افزوده نیز هر سال دست خوش تغییر می شود. به خصوص ضرایب بیمه پرسنلی و هزینه های بانکی و امثالهم. لذا در کنار تغییر سیاست های سازمانی و ظهور فناوری های نوین مدیریت مالی، انتخاب نرم افزار حسابداری روز به روز مشکل می شود و نیاز به مشاوره تخصصی برای انتخاب و استقرار یک سیستم هوشمند مدیریت مالی دارید.

گزارش امروز نگاهی دارد به آنچه از یک نرم افزار حسابداری خوب انتظار داریم.

نرم افزار مالی

یکی از متداول ترین سیستم های حسابداری، مدیریت فاکتور و صدور صورتحساب است که از مغازه های کوچک تا شرکت های چند ملیتی به این سیستم نیاز مبرم دارند. برای بررسی پرداخت های مشتری به صورت اتوماتیک و کاهش خطای منابع انسانی، این سیستم های مدیریت فاکتور از انبار تا مغازه، قابل استفاده خواهد بود. نرم افزار های پر طرفدار که طیف متنوعی از صنایع را در بر می گیرد.

نرم افزار بودجه بندی و پیش بینی از دیگر نرم افزار های حسابداری است که کاربرد بسیار دارد. پیش بینی هزینه ها، چشم انداز خوبی را در اختیار مدیریت ارشد می دهد تا فاصله خود با VISION/MISSION را بهتر ردیابی کند. این سیستم ها به طور معمول در کسب و کار هایی مورد استفاده قرار می گیرد که پیش بینی های مختلف را با بودجه ادغام می کنند تا در تصمیم گیری های چند متغیره، دیتا محور باشند.

برخی دیگر از نرم افزار های حسابداری، دارایی ثابت را بررسی می کند. این نوع از سیستم های حسابداری، دارایی های ثایت را با ارائه یک پایگاه دیتا مرکزی از دارایی از زمان ورود و خروج گرفته تا تاریخچه حسابداری و استهلاک و امثالهم کنترل می کنند که در شرکت های سهامی عام، کاربرد زیادی دارد.

نرم افزار های حسابداری مدیریت حقوق و دستمزد هم متداول ترین نرم افزار ها هستند که فیش حقوق صادر می کنند. پرداخت مالیات های دارایی ماهانه و ارزش افزوده فصلی و حق بیمه پرسنل و بررسی ماموریت و مزایای منابع انسانی از جمله مسئولیت های این نرم افزار ها به شمار می روند.

چه نرم افزار حسابداری مناسب شرکت ما است؟

شما یا شرکت و کسب و کار کوچک و متوسط (sme) هستید یا شرکت های بزرگ که نیاز به برنامه ریزی منابع انسانی (ERP) و کنترل مالی جامع دارید و معمولا نرم افزار های ORACLE یا SAP‌ مناسب خواهد بود. در هر حال، فهم دقیق از نیازهای سازمانی و انتظارات ثابت و متغیر، در انتخاب یک نرم افزار حسابداری مطلوب تاثیر گذار است.


[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 22 تير 1398 ] [ 1:27 ] [ مریم ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]